Fyra år!

Saker en kan göra när bloggen fyller år:
– inte komma ihåg det och därför inte förbereda ett inlägg om det
– slappa i soffan efter att ens föräldrar varit på fika
– promenera en bit för lite mat och utemys
– skriva ett inlägg om att en glömt sin bloggs födelsedag 😉
image

6 reaktioner på ”Fyra år!

  1. Grattis till fyra år! Har du hela tiden känt att du vill fortsätta blogga? Jag har snart hållit på i två år och tvivlar lite då och då – men mest gillar jag det 🙂

    • Tack!!!
      Faktiskt har jag aldrig velat sluta. Jag tror just blandningen, att skriva om både skrivande och litteratur underlättar till inspiration och motivation. Men det händer att jag tycker att jag kommer med tråkiga inlägg, fast då tänker jag att nästa kanske blir bättre och att jag inte kan vara på topp jämt 😉

Kommentera

