Semestern och läsningen flyter på

Det går så bra med läsningen att ni har två recensioner att vänta här innan juli är slut. Jag fortsätter att njuta av lite sol och semesterledighet och skriver när andan faller på och bloggar när jag har tid. Jag blir jätteglad för era kommentarer och gillanden även om jag själv inte är lika aktiv på den fronten just nu. Var sak har sin tid 😉

collage austen wickham
                  Kommande bokrecensioner

Och jag passar också på att hälsa en ny följare välkommen.
Tack för att du läser och vill följa min blogg!

 

4 reaktioner på ”Semestern och läsningen flyter på

Kommentera

