Jag vann!

Detta måste påpekas. Jag vinner aldrig något. Men idag vann jag. En Star Trekbox med första säsongen av Voyager.

Star Trek fyller nämligen 50 år idag. Och det firades på bio Roy här i Göteborg med visning av allra första Star Trekavsnittet och ett från The Next Generation. Alla som köpt biljett fick dessutom boxen med originalseriens första säsong. Jättekul!

image

Firandet tar dock inte slut här. Helgen 24-25 sept kör West Coast Trekkers-föreningen två dagar med visningar av avsnitt från de olika serierna och två filmer på Aftonstjärnan. Vadå typiskt att det är samtidigt som bokmässan! En dag på det ena, och en på det andra. Men hey, jag vann. Jag som aldrig vinner något. 😉

Och inte nog med vinst. Jag har en ny följare att hälsa välkommen (glömde det igår). Tack för att du läser och vill följa min blogg!

4 reaktioner på ”Jag vann!

  1. Vet inte om du menade mig nu med nytillkommen 😊 men i vilket fall så är det roligt att ha hittat hit! Efter år av slöbloggande tog jag tag i det och inser att det finns så många andra som skriver, fint att inte vara ensam i den där skrivbubblan 😊

Kommentera

