I sjuksoffan

Korta stunder redigering, långa stunder film och mellan detta testar jag att måla. Eller färglägga. Faktiskt otroligt avkopplande. Det trodde jag aldrig men fokuset på ny färg och pennan mot pappret får tiden att flyga och för korta stunder i taget glömmer jag både feber och halsont. Helt enkelt suvärent. 😉

6 reaktioner på ”I sjuksoffan

  1. Ja, visst är det härligt med målarböcker! Jag blev helt såld på det förra året när jag upptäckte den nya sortens målarböcker för vuxna. Framförallt för att pausa den vänstra hjärnhalvan när jag pluggade eller skrev manus. Jag tror att det är otroligt bra, för hela ens system att rita på det där avkopplande sättet! Mer färg och form till folket!

    • Överraskande bra faktiskt hur lätt det är att fylla i och tänka bara lite till… Och att inte tänka på annat samtidigt. Efter en stund försvinner allt det andra och bara färgläggandet upptar tankeverksamheten. Håller med. Mer färg och form till folket! 😊

Kommentera

