Inlämning handledning, check

Lördag och söndag var upploppet till inlämningen för handledning. Åtta timmar på lördagen och sex och en halv timma på söndagen. Ändå hann jag inte ändra allt jag ville i kap 12 och 13 eftersom jag på söndagmorgon fick ett uppslag till hur jag ska lösa ett problem. Jag har tyckt att en lösning inte varit bra och funderat på denna i flera veckor, ja månader faktiskt. Nu vet jag hur jag vill göra istället. Även om jag inte granskat min nya lösning i sömmarna är den åtminstone bättre en den gamla. Så det blir att skriva om och skriva lite nytt.

Resultatet av förra veckans redigeringsarbete blev i alla fall att jag bantade ner 83 sidor för inlämning till 78. Och jag ändrade om rätt mycket i kapitel 6 som bråkat en hel del. Lösningen var att skriva ut och lägga kapitel 6 till 10 på rad (eller ja, det blev tre rader) och se vad de faktiskt innehöll. Ögonöppnare.

Så nu är det bara att vänta. Ja, att nagelbitarvänta då.

 

2 reaktioner på ”Inlämning handledning, check

Kommentera

