Önskar er alla en god jul!

God jul alla fina som läser bloggen min! Traditionsenligt lägger jag in en bild och i år blir det på mig själv. Från Stockholm där jag var i helgen och såg musikalen Fantomen på operan. Den är ju så bra. När jag såg den första gången var jag tretton och blev totalt superfrälst. Sedan har jag avverkat så många Andrew Lloyd Webber musikaler jag bara kunnat, men ingen slår den. Om ni inte sett musikalen live kan jag rekommendera filmen. Den är jättefin! Kanske någon rent av läst boken? Gaston Lerouxs roman kom ut 1910 och är en sorts gotisk skräckroman. Inget mästerverk direkt, men jag tycker historien är fängslande och förstår att musikalen fortsätter dra publik sedan den kom för trettio år sedan.

I bakgrunden ser ni förresten Stockholms stadsbiblioteket. Jag tycker jättemycket om det, färgen är så vacker och den runda formen är jag lite extra förtjust i. Och i Stockholm var vädret lite kyligt krispigt, till skillnad från regnblöta Göteborg. Så Stockholm tycker jag passar bra som julkort i år. God jul på er!
biblioteket-jul-2016

20 reaktioner på ”Önskar er alla en god jul!

  1. Kul att se dig på bild 🙂 Jättefin bild med! Och jag gillar också det där biblioteket. Hög biblioteksfaktor på det liksom! 😀 God jul och gott nytt år!

Kommentera

