Läser och skrattar!

Det är oerhört sällan en bok får mig att skratta. Men nu när jag läser The Undomestic Goddess blir det några skratt. Precis vad jag behöver efter Lina Wolff, Meg Rosoff och P.D. James. Av dem är deckardrottningen James den mest lättsmälta trots att den serverar minst ett otäckt mord.

the undomestic goddess kinsellaSophie Kinsellas The Undomestic Godess läste jag när den kom ut som pocket 2005. Min första Kinsella faktiskt. Sedan blev det nästan ett tiotal till av henne, bla några i Shopaholic-serien. Plus en jag läste i somras som hon skrivit under sitt riktiga namn Madeleine Wickham. Fast den föll mig inte alls i smaken. (Dubbelbokat)

Så istället för att titta en massa på tv, läser jag. När jag inte gör skoluppgifter och redigerar förstås. Skönt att ha tid att hinna med lite av varje.

Passar också på att hälsa två nya följare välkomna som dykt upp här under veckan. Jätteroligt att ni läser och vill följa min blogg! 🙂

2 reaktioner på ”Läser och skrattar!

Kommentera

