Intressant läsning seg skrivvecka

Min plan för manusskrivandet har inte riktigt fått sig en bra start den här veckan. Blev kvar en timma för länge på jobbet i måndags och orkade inte skriva då, men fick ihop en timmes pluggtid. Yay. Igår träffade jag en vän över en fika efter jobbet. Inte skrivläge då heller. Och vad ska jag skylla på idag, jag som kom hem redan vid fyra? Trötthet. Känns uttjatat men ja, så är det. Jag är jättetrött idag. Men trots att ögonen går i kors har jag fått ihop en tredjedel av veckans uppgifter för skolan. Och nu ett litet blogginlägg också. Yay igen!

Passar förresten på att nämna två fackböcker. Jag får se om det blir något inlägg om dem när jag läst klart. Kan rekommendera dem så här långt i alla fall. 😉

facklitt-skriva-clod-o-teen-noir-nilson

2 reaktioner på ”Intressant läsning seg skrivvecka

  1. Känner igen det där. På pappret ser det ut som om man skulle få massor skrivet men se då kommer Livet emellan. Och ibland vill o behöver man ju ägna sig åt det med. Man är inte mer än människa liksom. 🙂

Kommentera

