Inget manusfix idag heller

Jag ger mig. Det blir inget manusfixande förrän till helgen – hoppas jag i alla fall. Två dagar kurs ligger framför mig nu. Så jag får tankeladda inför att göra en helgredigering istället för att störa mig på min långa paus. Inte helt frivilliga paus, även om jag kanske skjutit det lite framför mig när jag väl hade chansen i söndags. Ja,ja. Så blir det ibland.

Jag tar och passar på och hälsar en ny följare välkommen också. Roligt att du läser och vill följa min blogg. 🙂

 

4 reaktioner på ”Inget manusfix idag heller

    • Ja så är det ju. Den här pausen har jag både blivit ”påtvingad” eftersom jag blev sjuk och utnyttjat just för att jag varit sjuk. När har man en bättre ursäkt till att slippa liksom?! 😉

Kommentera

