Kvällsredigering och en känsla av trygghet

Sånt här pappersredigerande kan man pyssla med på tisdagskvällar. När en inte blir uppringd av SCB som vill att en deltar i en undersökning från Brå om brott och trygghet. Jag insåg att jag känner mig rätt trygg här i Göteborg ändå.

Och nu, få krusiduller och överstrykningar från pappret att skapa magi i datorns dokument.

Ursäkta suddig redigerarbild.
Vad gör en inte för att visa upp, utan att visa för mycket liksom 😉

5 reaktioner på ”Kvällsredigering och en känsla av trygghet

  1. Jag har aldrig blivit uppringd av någon sådan där undersökning på många, många år.
    Gör inget. Huvudsaken vi har bevis på att du redigerar 😉

    • Jag har själv suttit i andra änden så när de väl ringer försöker jag se till att svara. Ett av mina tråkigaste jobb!
      Hörde på en föreläsning att bilder förhöjer blogginlägg. Vet inte riktigt om det blev så den här gången. 😃

      • Då förstår jag varför du ser till att svara 🙂
        Jag har också hört det och den där bilden duger gott, tycker jag 😀

Kommentera

