Don´t think, do

Jag blev så full i skratt när jag hittade det här citatet hos Bokstund. Jag tror jag borde läst hennes inlägg innan jag lade upp mitt egna igår.

Promenader och olika framåtrörelser i all ära, men här var det ord och inga visor. 😉 Eller vad säger ni?

11 reaktioner på ”Don´t think, do

  1. Jag såg också det där. Och med tanke på alla miljoner tankar som springer runt i huvudet och trängs, och de ynka få ord som kommer ut genom fingrarna så… Tja! Vad ska man säga? Eller… Jag menar… Skriva… Det är väldigt lite ”doing” här. 😉

    • Jag tycker ändå det är helt okej att det inte görs/skrivs så mycket emellanåt. Det får ta sin tid. Jag antar att jag på något vis behöver de här funderar-stunderna för att texten ska kunna utvecklas. Helgen borde kunna bli en skrivarhelg. Iaf tänker jag så nu. 😊

  2. Hehe, tycker att det citatet är så himla smart och bra! Det kanske inte funkar för alla, vi är ju alla olika, men det är nog bra att börja där 😉

    • Jag är en sådan som sällan får blockeringar, utan snarare att det tar lite längre tid att komma igenom och få ordning på det jag vill få ordning på. Men hittills inga låsningar (ta i trä) och hoppas jag kommer fortsätta vara förskonad från det. 😉

Kommentera

