Läser ikapp och läser

Efter gårdagens uppgivenhet efter upptäckten av hur jag snurrat till det med alla uppgifter som skulle göras inför utbildningens avslutande träffar har jag äntligen börjat komma ikapp. (Längsta meningen i bloggens historia?!) Allt har inte blivit rätt trots ansträngningar under dagen att få iordning på det. Men det är bättre idag än igår i alla fall. 

Så nu tar jag pluggpaus och kan äntligen börja läsa Elin Säfströms En väktares bekännelser. Vad är väl bättre än att ligga i en hotellsäng med te och choklad bredvid sig och ha en bok i handen? Dessutom drar vinden fram utanför så det dundrar. Nästan som en höstkväll. Mysigt! (Och helt ok med blåsvädret eftersom det faktiskt inte är höst.)

12 reaktioner på ”Läser ikapp och läser

  1. Sådant där är så grymt irriterande, men skönt att du fixat det mesta nu i alla fall.
    Håller helt med, det är okej om det är lite sämre väder när man vet att det snart är sommar 🙂

  2. Det låter ljuvligt (med hotell och läsning, inte missförstånd 😉📚) Som tur är påminns jag om att om fyra nätter sover även jag på hotell! OCH jag har också lånat en väktares bekännelser😊Hoppas du har det riktigt gott!

Kommentera

