Jag biter på naglarna och har en plan

Då var det gjort. Det nervösa nagelbitandet kan börja. För jag har skickat manuset till testläsarna. Jag är så oändligt glad för att det finns människor som vill göra det här. För mig. Wow!

Jag gör självklart samma tillbaka, och ser att det finns en enormt stor behållning i att läsa andras texter för att lära mig själv om mitt eget skrivande.

Lite dubbelt upp blir det dessutom av nagelbitandet här framöver. Jag är ju skrivpedagog nu. Och det vill jag ta vara på. Så i höst kommer jag se hur jag förverkligar detta. Mer om det då. Men,  jag har en plan, som Sickan så käckt säger och aldrig ger upp. Så tänker jag med göra. Jag har min plan, och jag tänker inte ge upp förrän den går i lås.

 

7 reaktioner på ”Jag biter på naglarna och har en plan

    • Visst är det kul. Mindre kul dock att ena testläsaren ändrade sig. Försöker smälta det och tänka att det räcker med en i nuläget. Så med pirr ser jag framemot gensvar från den – som jag verkligen hoppas håller sig kvar. 😊

      • Äsch vad tråkigt! Men en är bättre än ingen alls. Just därför har jag laddat upp med tre testläsare, men jag misstänker att en kommer att hoppa av. Förståeligt, hon ska nämligen ha barn vilken dag som helst och kommer säkert inte ha tid 🙂

Kommentera

