Lite av varje

Jag pysslar med både lite och mycket på samma gång. Promenerar till jobbet när vädret tillåter och eftersom sommarlunken infallit. Skönt att inte ha mötes- och samtalstider att passa om mornarna. Så med denna frihet blev det en promenad till Ullevi ikväll för en utanför-lyssning på Coldplays spelning plus en fika innan konserten. Annars, läser. Har läst igenom min ena testläsares kommentarer (mer om det senare) och har själv börjat testläsa ett manus lite smått. Och läser en ungdomsbok som får mig att skratta. Den hoppas jag bli klar med innan helgen för då bär det iväg till Bråvallafestivalen. Så, som sagt, lugn lunk men ändå rätt fulltecknat. Sommartid typ.

6 reaktioner på ”Lite av varje

  1. Skönt med lite nedtrappning i tempot inför semestern. De där åren man springer in i semestern med alla sinnen på högvarv brukar bara betyda att man faller ihop första lediga dagen. Själv har jag en mindre leverans kvar men i övrigt har det lugnat ner sig betänkligt senaste veckan. Underbart skönt.

  2. Å, nå fikk jeg lyst på jordbær (eller jordgubbar som jeg vet det heter på svensk). Ellers fint innlegg, høres ut som om det er mye fint i livet ditt for tiden og det er jo bra 🙂

    • Jordgubbar är storfavorit på sommaren 🙂
      Önskar en lugn sommar, och att trappa ned på jobbet innan semestern känns som ett bra upplägg. Inte alla jobb det varit så på.

    • Tack! Jag älskar jordgubbar.🍓
      Ja både mysigt och kreativt. Men lunken har dock lurat in mig i sena kvällsvanor. Som lett till några trötta gäspiga mornar. En vecka kvar till semester som tur är. 😊

Kommentera

