Bara en dag till. Eller två…

Solvarmt. En dag med värme och sol. En stranddag. Utan att frysa i vinden. Utan att frysa när solen gick i moln. Precis vad jag behövde. En dag med en bok i handen och inga måsten. 

Det blev till och med ett dopp. Trots rätt kallt vatten. Och lite glass i hamnen som avslutning innan hemfärd. Gärna fler sådana dagar. Går det att beställa? 

6 reaktioner på ”Bara en dag till. Eller två…

  1. Låter underbart! Älskar när det är tillräckligt varmt för att vara skönt även i skuggan 🙂 har själv haft en hel vecka av sådana dagar 🙂 ljufvligt!

  2. Kan du beställa en sådan dag till mig också? Kanske de har något erbjudande om ta två, betala för en? 🙂 Sommarvärme har vi i och för sig nog av där jag bor, men det är alldeles för långt till havet – och värme utan hav är ju inte alls samma sak.

    • Jag gör en större beställning så får vi se vad som levereras. 😉 Jag bodde en kort period i inlandet och även om det gick att åka till en sjö kändes det aldrig likadant som en tur till havet. Har svårt att tänka mig att bo så igen.

Kommentera

