Skriva läsa leva – med framtidshopp

Jag har sagt upp mig!

Lättnad.
Och en liten känsla av ha! där fick ni!
Eller rätt stor faktiskt 😉

Men jag kommer sakna värsta bästa kollegorna med en himla massa kloka tankar och goa värderingar kring hur vi ska arbeta och möta familjerna och barnen. Det är ett gäng jag tror på.

Och jag kommer göra annat. Jobba mer själv. Jobba med mindre barn. Deras föräldrar. Och här i Göteborg. Så mycket närmre. Så oändligt mycket närmre. Jag kan – om det krisar till sig – till och med gå till och från jobbet. Eller skaffa cykel!

Plugga. Träna. Orka! Skriva.
Som ni ser, en massa förväntningar och förhoppningar.
Framtidshopp helt enkelt.

Jag har sagt upp mig!

Alla hjärtans dag

 

 

 

8 reaktioner på ”Skriva läsa leva – med framtidshopp

Kommentera

