Article Three – Kickstarterkampanjen snart över

Anna Jakobsson Lund som skrivit den dystopiska trilogin jag skrev om häromdagen (Enda vägen) har gjort en Kickstarterkampanj för seriens första översatta bok Tredje principen. Kampanjen för Article Three är nästan över men än finns lite tid kvar att hjälpa henne nå målet.

När Anna var med på Debutantbloggen berättade hon om kampanjen:

Något jag aldrig testat förut är crowdfunding. För Article Three (som boken heter på engelska) kör jag en kampanj med Kickstarter där jag hoppas få ihop tillräckligt mycket pengar för att ha råd med marknadsföring och spridning. Om jag får in mer pengar kan jag sätta igång arbetet med översättningen av Aldrig ensamma snart. Det hoppas jag väldigt mycket på, för det har varit galet roligt att arbeta med det här och jag vill inte sluta nu!

Nyfiken på vad detta är, eller att du vill stötta Anna, följ länken Kickstarterkampanj ovan.
Det finns även möjlighet gå in via FB: https://www.facebook.com/articlethreedystopian/

Kommentera

