Semesterläge

Nu är det semester. Även om jag jobbat fram till nu har jag visst slagit över till semestermode på bloggen. Fast egentligen berodde denna lilla paus mest på att jag testläst och redigerat mitt egna manus. 

I sommar bloggar jag på så som jag brukar i semestertid. Lite färre inlägg men ingen längre planerad paus direkt. Så vi ses här ungefär som vanligt. 😊

4 reaktioner på ”Semesterläge

  1. Härligt, samma här. Iaf semester från dagjobbet och till viss del från förlaget, men författeriet är istället i full gång. 🙂 nu när tid finnes. Planerar inte heller någon bloggpaus, har aldrig tagit bloggsemester någonsin faktiskt, ser inte riktigt varför jag skulle göra det. Så jag läser gärna dina inlägg i sommar, oavsett hur ofta eller sällan de kommer. 🙂 hoppas du får en riktigt skön semester. 🙂

    • Förra sommarn blev det en oplanerad manuspaus under semestern. Så blir det inte i år. Är mer pepp på att arbeta med det nu än då.
      Roligt att du har igång bloggen också. Läser gärna vad du har att komma med. Alltid lika kul att upptäcka att något nytt dykt upp. 😊

  2. Jag tar inte heller helt bloggpaus, men det blir betydligt färre inlägg 🙂
    Hoppas du får en fantastisk sommar och härlig semester! 🙂

Kommentera

