Frågor, Om att läsa

Bokbloggsjerka – Förlag som släpper bra böcker

Annikas bokjerkaFredag. Det här med att studera ger inte riktigt samma helgledighet som när man har ett ”kontorsjobb”. Men jag ska försöka plugga undan lite i em så att jag inte behöver lägga så många timmar i helgen. Men först en jerka. Annikas bloggjerka handlar om bokförlag: Vilket förlag tycker du släpper flest bra böcker per år?

Jag har inte superkoll på det här med förlag och vad de släpper och när, men om jag kikar på vad jag själv läser ser jag att många böcker jag gillar kommer från förlaget Gilla Böcker. Som Jonathan Troppers Sju jävligt långa dagarduon Johanna Lindbäcks och Lisa Bjärbos Vi måste sluta ses på det här sättet eller Jenny Jägerfelds Här ligger jag och blöder (som jag inte recenserat, men nämnt vid andra tillfällen…) Gilla Böcker, alltså.

Tropper, Jonathan

Vi måste sluta ses på det här sättet - Adlibris

 

 

 

24 reaktioner till “Bokbloggsjerka – Förlag som släpper bra böcker”

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.